ابزارهای حسابرسی سئو

آشنایی با ابزار های حسابرسی سئو آنلاین

ابزارهای حسابرسی سئو : سئو آنلاین از نیاز های امروزی هر کسب و کاری می‌باشد که در حال حاضر به صورت دیجیتال کار می‌کند. بدون توجه به آن که شما در چه زمینه ای مشغول به فعالیت هستید می‌توانید در حوزه دیجیتالی مشغول به فعالیت باشید. همان طور که برای انجام هر فعالیتی نیاز به ابزار هایی داریم، برای آن که بتوانیم در حوزه سئو نیز موفق عمل کنیم نیاز داریم تا ابزارهایی را تهیه کنیم که به وسیله آن ها بتوانیم به بهترین نتایج دست پیدا کنیم. در این مقاله قصد داریم که با ابزار های متفاوتی از سئو آشنا شویم تا بتوانیم بهترین نتایج را در کوتاه‌ترین زمان کسب کنیم.

پیشنهاد می‌کنیم مقاله نمونه آموزش و سرفصل های آموزش سئو را مطالعه نمایید.

ابزارهایی برای ارتقای سئو آنلاین سایت های وردپرسی

هر سایتی می تواند از خدمات سئو آنلاین بهره ببرد، چه با زبان های برنامه نویسی نوشته شده باشد، چه با سازنده های وب سایت. برخی از ابزار ها برای ارتقا سئو آنلاین این دو نوع سایت متفاوت هستند. در این بخش ابزار هایی را معرفی خواهیم کرد که از آن ها برای ارتقای سئو آنلاین سایت های وردپرسی استفاده می کنیم.

1. افزونه یوآست سئو:

سئو یکی از بهترین ابزارها برای بهبود سئو وب سایت می‌باشد. این افزونه (yoast) می‌تواند تمام محتوای شما از نظر وجود تگ‌ها و رعایت اصول سئو بررسی کند. دقت داشته باشید که برای استفاده حداکثری از این افزونه می‌بایست آن را به درستی پیکربندی کنید.

2. افزونه ریدایرکشن:

ریدایرکشن ابزار دیگری است که برای بهبود سئو سایت‌های وردپرس به آن نیاز خواهیم داشت. این افزونه به صورت رایگان اقدام به ریدایرکت کردن صفحه‌هایی که می‌خواهید، انجام می‌دهد. افزونه ریدایرکشن همچنین می‌تواند مشکل ارور 404 را به سادگی حل کند.

3. افزونه amp:

افزونه amp یکی دیگر از ابزارهای مناسب سایت‌های وردپرسی می‌باشد که موجب افزایش سرعت لود شدن وب سایت در گوشی‌های موبایل می‌باشد. نصب این افزونه نیاز به دانش فنی دارد.

4. افزونه لایت اسپید:

افزونه لایت اسپید می‌تواند سرعت سایت شما را به میزان قابل توجهی بالا ببرد و برای ارتقا رتبه سئو آنلاین وب سایت بسیار مفید است.

آشنایی با دو ابزار رایگان seo 

برخی از ابزارهای ارتقا سئو وجود دارند که از آن‌ها می‌توان هم برای سایت‌های وردپرسی و هم برای وب سایت‌های کدنویسی استفاده کرد. برخی از این ابزار ها همانند گوگل سرچ کنسول یا گوگل آنالیتیکس توسط خود گوگل ارائه شده اند و تاثیر بسیار مثبتی در کسب رتبه‌های برتر گوگل دارند. در ادامه به بررسی این دو ابزار و تاثیر آن ها بر سئو آنلاین وب سایت خواهیم پرداخت.

1. گوگل آنالیتیکس:

google analytics ابزاری برای تحلیل سئو آنلاین می‌باشد که می تواند اطلاعات بسیاری را در اختیار وب مسترها (مدیران وب سایت‌ها) قرار می‌دهد. این ابزار همچنین به دلیل اطلاعاتی که در اختیار سئوکاران قرار می‌دهد بسیار مورد پسند است. اطلاعاتی که گوگل آنالیتیکس در اختیار ما قرار می دهد، شامل :

• چه تعدادی از وب سایت من دیدن کردند؟

• بازدید کنندگان سایت چه زمانی را در سایت من سپری می کنند؟

• جذابیت محتوا های سایت من به چه میزان است؟

• بازدیدکنندگان وب سایت من چه نوع محتوا هایی را می پسندند؟

• موقعیت جغرافیایی افرادی که از وب سایت کم بازدید می کنند کجا قرار دارد؟

• آیا به سایت ریسپانسیو نیاز دارم یا خیر؟

• چه صفحاتی از وب سایت من بیشترین و کمترین بازدید را دارند؟

• چه درصدی از بازدید کنندگان من به مشتری تبدیل می شوند؟

• کدام بازدید کنندگان به مشتری تبدیل می شوند؟

• برای بهبود سرعت وب سایت چه کنیم؟

و ….

2. گوگل سرچ کنسول:

ابزار دیگری که برای بهبود سئو آنلاین بسیار کارایی دارد سرچ کنسول می‌باشد. از این ابزار می‌توانیم برای ایندکس کردن صفحات و تحلیل نوع جستجو ها در وب سایت استفاده کنیم. لازم است بدانید که دسترسی به این ابزار آسان‌تر از گوگل آنالیتیکس می‌باشد. برای مطالعه بیشتر در خصوص سرچ کنسول می توانید به دیگر مقالات ما مراجعه کنید.

معرفی 3 ابزار رایگان برای بهبود seo online

برخی از شرکت‌های ارائه دهنده ابزار های تحلیل سئو آنلاین، این ابزار ها را به صورت رایگان در اختیار سئوکاران قرار می‌دهند. بی‌شک شما با استفاده از این ابزارها می‌توانید اقدامات موثری را در راستای بهبود وضعیت سئو سایت‌تان انجام دهید.

در این بخش قصد داریم که به معرفی 3 ابزار رایگان برای سئو کاران بپردازیم:

1. اوبرساجست:

اوبرساجست یکی از ساده ترین ابزار های مناسب سئوکاران می‌باشد که به شما کمک می‌کند تا کلمات کلیدی مرتبط با حوزه کاری را به سادگی پیدا کنید و مقالات و مطالب سایت را بر اساس آن پیش ببرید. این ابزار قابلیت های بسیاری دارد که در ذیل بیان خواهیم کرد :

• بررسی میزان جستجوی هر کلمه کلیدی به صورت ماهانه در گوگل

• برآورد هزینه لازم برای ارتقای هر کلمه کلیدی

• برآورد میزان رقابت در هر کلمه کلیدی

• بررسی میزان بک لینک های سایت های رقبا

و … .

2. ابزار seoworkers:

Seoworkers یکی دیگر از ابزارهای مفید سئو می‌باشد که هنگام استفاده از برنامه می‌تواند از آموزش‌های مفید آن نیز بهره ببرید. سئو کاران از این ابزار جهت تحلیل و بررسی وب سایت‌شان استفاده می‌کنند. البته شما می‌توانید وب سایت رقبای خود را نیز با استفاده از این ابزار بررسی کنید.

3. Mozbar:

Mozbar یکی دیگر از ابزار های آنالیز سئو است که توسط کروم پشتیبانی می‌شود. گرچه این ابزار رایگان است ولی برای استفاده بهتر از امکانات آن می‌توانید اقدام به خرید اشتراک نمایید. امکاناتی که Mozbar در اختیار ما قرار می دهد شامل موارد زیر است:

• بررسی لینک های صفحه ها و دامین

• بررسی اعتبار صفحه، دامین و …

• بررسی عناصر یک صفحه

• بررسی متاهای به کار رفته در صفحه

• بررسی جستجو های انجام شده از موقعیت‌های جغرافیایی دیگر مناطق

معرفی 2 ابزار که با خرید اشتراک از آن ها می‌توانید seo online وب سایت را بررسی کنید

ابزارهای بسیاری برای بررسی سئو آنلاین سایت وجود دارد که شما می‌توانید بر حسب برخی فاکتورها از این ابزارها استفاده کنید.

در ادامه به بررسی ابزارهایی خواهیم پرداخت که با پرداخت هزینه و خرید اشتراک اجازه استفاده به شما خواهند داد.

1. Ahrefs:

اگر از یک ابزار توقع کارایی بالا دارید، چرا Ahrefs را انتخاب نمی‌کنید؟ بی شک یکی از بهترین ابزار های سئو پرمیوم Ahrefs می‌باشد که به بهترین حالت ممکن اقدام به آنالیز یک وب سایت می‌کند. کمپانی که این ابزار را عرضه کرده است با توجه به داشتن پایگاه داده‌ای جامع و کامل می‌تواند اطلاعات بسیار دقیقی را نیز در اختیار سئوکاران قرار دهد. Ahrefs استفاده آسانی دارد و می‌تواند اطلاعاتی در خصوص میزان ترافیک ورودی سایت، میزان کلیک‌ها، بررسی رتبه بندی وب سایت و مقایسه سایت با رقبا را تهیه کند.

2. Semrush:

Semrush یکی از جامع‌ترین ابزار ها در حوزه سئو می‌باشد که در واقع تمامی ابزارها را در خود جای داده است. بی‌شک پس از استفاده از Semrush متوجه خواهید شد که به ابزار دیگری نیاز ندارید. Semrush می‌تواند تحلیل کاملی از میزان لینک‌ها، کلیک‌ها، ترافیک ارگانیک، بررسی سایت رقبا و … را در اختیار شما قرار دهد.

 

برای سفارش آنلاین سئوی فنی کافیست با کارشناسان آژانس دیجیتال مارکتینگ بازاریاب برتر در ارتباط باشید  و سفارش  سئوی فنی آنلاین ثبت نمائید تا بلافاصله همکاران ما پشتیبانی سایت شما را در دست بگیرند و بروزرسانی آنی شروع شود.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *