سرویس رپورتاژ آگهی

آژانس دیجیتال مارکتینگ بازاریاب برتر به عنوان سرویس دهنده درج رپورتاژ آگهی در بیش از 100 سایت معتبر، با بررسی دقیق رتبه سایت، اتوریتی و سن دامنه سایت‌های ناشر و از همه مهم‌تر تمرکز بر نوع نگارش مطلوب رپورتاژ از نظر سئو قول بهترین رپورتاژها را برایتان به ارمغان می آورد. ما راحت‌تر هستیم تا محتوای رپورتاژ را خودمان برایتان بنویسیم تا از نظر سئو و اثرگذاری مطمئن باشیم.

سرویس رپورتاژ آگهی

رپورتاژ آگهی چیست؟

رپورتاژ آگهی نوعی متن برای ارائه محصولات یا خدمات یا معرفی کار و کسب‌تان می‌باشد و همچنین رپورتاژ خبری، یک خبر از کار و کسب‌تان را ارائه می‌کند. متن رپورتاژ می‌بایست در یک سری از وب‌سایت‌های  معتبر و پربازدید خبری و یا مرتبط با کار و کسب‌تان درج شود. البته در داخل متن چند کلمه کلیدی هدف می‌باید به سایت‌تان لینک شود.
تاثیر رپورتاژ بر سئو به انداره‌ای زیاد است که بنیانگذار گوگل، ایده گوگل را با بک لینک شروع کرد. لری پیج درجواب دید که اعتبار مطالب سایت‌ها را می‌توان با بک لینک‌ها سنجید و این شروع ایده موتور جستجوی گوگل بود. هر چند امروزه گوگل بسیار هوشمند به بررسی بک لینک‌ها می‌پردازد ولی هنوز بهترین راه برای گرفتن بک لینک‌های دائمی طبیعی، درج آگهی رپورتاژ می‌باشد.

 

آیا رپورتاژ آگهی بر سئو هم تاثیر دارد ؟ :

برای این امر می‌بایست متن رپورتاژ سئو شده باشد (اگر متنی دارید که سئو شده نیست نگران نباشید، بازاریاب برتر قبل از درج رپورتاژ برایتان سئو می‌کندو تمامی اصول سئو (چگالی کلمات کلیدی اصلی، کلمات کلیدی متشابه و کلمات کلیدی بلند، روان بودن متن، عنوان‌بندی با کلمات کلیدی بلند، استفاده از کلمات کلیدی در اوایل عنوان و متن و …) در آن رعایت شوند، تا وقتی که در سایت‌های ناشر به عنوان رپورتاژ درج می‌شوند، هم برایتان بازدید ایجاد می‌کند و هم باعث بهبود سئوی سایت شما در کلمات کلیدی خاصی که در متن رپورتاژ خود هایپر لینک به سایت خود نمودید، شوند.

سرویس ریپورتاژ آگهی

خصوصیات یک محتوا در رپورتاژ آگهی یا خبری چیست ؟ :

  • متن و محتوای رپورتاژ نشان ندهد که یک تبلیغ است، انگار در حال اطلاع رسانی مطلبی هستید.
  • در رپورتاژ فقط فکر سئو نباشید و احساس خوب خواننده از متن رپورتاژ بسیار مهم است.
  • حدود 1000 کلمه باشد و 4 لینک در آن قرار گیرد و حداقل یک عکس جذاب داشته باشد.
  • لینک ها در محتوای رپورتاژ بر کلمه کلیدی خاصی تمرکز داشته باشد. (در این قسمت حتما از مشاورین بازاریاب برتر مشاوره بگیرید)
  • اصول سئو در متن رپورتاژ رعایت شود.

خصوصیات سایت‌های ناشر رپورتاژ یا همان سایت‌هایی که محتوای رپورتاژ شما را در آن سایت درج می‌گردد : 

  • رتبه سایت هر چه رتبه سایت بالاتر باشد امکان بازدید مستقیم از سایت شما بیشتر خواهد شد.
  • سن دامنه که هر چه سن دامنه سایت بیشتر باشد بهتر است.
  • اتوریتی که هر چقدر بیشتر باشد بهتر است و تاثیر بهتری روی سئوی سایت شما دارد. به عبارت دیگر هر چه اتوریتی سایتی بالاتر باشد گوگل به آن سایت اعتماد بیشتر دارد.
  • ارتباط موضوعی با سایت شما : اگر سایت‌هایی که با موضوع کار و کسب‌تان ارتباط موضوعی دارند کم هستند و در همه آنها درج نمودید، می‌توانید رپورتاژ خبری در سایت خبری بزنید.

سوالات متدوال سرویس رپورتاژ آگهی

رپورتاژ آگهی چیست

رپورتاژ آگهی یا رپورتاژ خبری، متنی خبری است که در مورد کار و کسب‌تان تهیه می‌شود و در سایت‌های خبری و سایت‌های مرتبط درج می‌شود. هم اثر مثبت بر سئو دارد و هم بازدید کننده ایجاد می‌کند و هم به برند کار و کسب‌تان کمک می‌کند.

رپورتاژ آگهی چه کاربردی دارد؟

از آنجایی‌که هنگام درج رپورتاژ خبری یا آگهی در سایت‌های ناشر رپورتاژ، لینک فالو به سایت شما داده می‌شود، اثر مثبت بر سئو سایت شما دارد. با توجه به رتبه بالای سایت ناشر، بازدید کننده هدفمند برای سایت شما ایجاد می‌شود.

ارتباط ریپورتاژ آگهی بر سئو چیست ؟

وقتی محتوایی تولید کردید، حتما باید از طریق ریپورتاژ برای معرفی آن محتواها به گوگل استفاده کنید. در سایت‌های معتبر به صورت منظم رپورتاژ درج کنید. قابل ذکر است مسیر رشد برند و سئو از رپورتاژ آگهی می‌گذرد.

چگونه سفارش ریپورتاژ آگهی بدهم؟

به راحتی می‌توانید با کارشناسان آژانس دیجیتال مارکتینگ ارتباط برقرار کنید و سفارش رپورتاژ آگهی ثبت نمایید. محتوای ریپورتاژ شما نوشته  و منتشر می‌شود.

نحوه محاسبه ریپورتاژ آگهی چگونه است ؟

هزینه نگارش متن ریپورتاژ بعلاوه هزینه نشر در سایت‌های ناشر ریپورتاژ باهم جمع بسته می‌شود.