سرویس سئو سفید

سرویس سئو سفید

سرویس سئو سفید : خدمات سئو یا خدمات seo یا خدمات بهینه سازی همه دارای یک معنی بوده و آژانس دیجیتال مارکتینگ بازاریاب برتر می‌تواند در این زمینه به شما کمک کند. در این روزها بسیاری از اشخاص و شرکت ها با توجه نیاز خود جهت تبلیغات خواهان این هستند تا در موتورهای جستجو همچون گوگل در پوزیشن‌های  بالاتر دیده شوند. هنگامی یک وب سایت در در کلمات کلیدی خود در جایگاه های بالای موتورهای جستجو قرار گرفت نیازمند آن است تا جایگاه خود را حفظ نماید.

سرویس سئو سفید

 

 

"<yoastmark

سرویس سئو چیست ؟ 

به صورت کلی به فعالیت‌های انجام شده داخل وب‌سایت و بیرون از وب‌سایت جهت قرار گرفتن کلمات کلیدی وب سایت در صفحه‌های نخست موتورهای جستجو و حفظ جایگاه در آنها، سرویس سئو گفته می‌شود.  خدمت سئو یک فرایند بوده و مادامی که وب‌سایت‌ها در فضای وب حضور دارند می‌بایست این فرآیند وجود داشته باشد.

انواع سرویس سئو : 

  • سرویس سئو کلاه سفید : سرویس سئو سفید به مجموعه فعالیت‌هایی گفته می شود که در راستای قوانین موتورهای جستجو بوده و از روش‌ها و تکنیک‌های حبابی و غیر متعارف استفاده نشود.
    موتور جستجو هوشمند همانند گوگل همیشه در صدد آن هستند که با توجه به جستجوی کاربران بهترین نتیجه را در اختیار آنها قرار دهند. خدمات سئو سفید روش‌های بهینه سازی وب سایت‌ها بوده که قوانین موتورهای جستجو را رعایت می کنند و از ماندگاری بالایی برخوردار هستند.

    سئو کلاه سفید یک استراتژی بلند مدت است که با هدف بهبود تجربه کاربر انجام می‌شود. به طور کلی، یک آدم خوب و با وجدان بودن در این حرفه خود یک امتیاز مثبت است که بعدا به موفقیت بیشتر ختم می شود.
  • سرویس سئو کلاه خاکستری : اصطلاحی نیز در سرویس سئو به نام کلاه خاکستری در سئو وجود دارد .عملی که در مقایسه با تکنیک های کلاه سیاه ممکن است خطر کمتری داشته باشید. تکنیک‌های کلاه خاکستری به طور واضح توسط Google تعریف نشده‌اند ، بنابراین می‌توانید هزاران کاربر وب‌سایت را در حالی کسب کنید که نگران جریمه شدن خود نباشید و بتوانید با خیال و وجدانی راحت رتبه‌ی خود را در موتور های جستجو حفظ کنید و بهبود دهید.

     

  • سرویس سئو کلاه سیاه :  سئو کلاه سیاه مجموعه‌ای از شیوه‌های غیر اخلاقی برای بهبود رتبه وب سایت در صفحه نتایج موتور جستجو است. آنها طوری طراحی شده‌اند که موتورهای جستجو را تحت تأثیر قرار دهند در حالی که فاکتور انسانی را در نظر نمی‌گیرند. می‌توانید در مدت بسیار کمی به نتیجه‌ای که می‌خواهید برسید ولی برای این کار باید وجدان خود را ندید بگیرید

    سئو کلاه سیاه می‌تواند در مدت زمان کوتاه شما را به صدر نتیجه موتور های جستجو (SERP) برساند، اما موتورهای جستجو احتمالاً دیر یا زود وب‌سایت شما را جریمه و یا در بعضی از شرایط مسدود می‌کنند که این موضوع زیان بزرگی را برای شما به همراه دارد.
    هزینه سرویس سئو سفید چگونه محاسبه می شود؟

    هزینه سرویس‌سئو سفید به میزان  و نوع جستجوی کلمات  کلیدی و سختی و راحتی آنها بستگی دارد. هزینه خدمات سئو ممکن است برای کلمات مختلف و همچنین نوع وب‌سایت‌ها متفاوت باشد. هزینه خدمات سئو معمولا توسط ابزار Google Planner ارزیابی می‌شود. این ابزار میزان جستجو کلمات کلیدی را در ماه نشان می‌دهد.