تبلیغات گوگل ادز

تبلیغات گوگل

تبلیغات گوگل : تبلیغات گوگل یا گوگل ادز سرویس تبلیغات سرچ گوگل، وبسایت شما را در صفحه‌ی اول و حتی لینک اول نتایج جستجوی گوگل قرار می‌دهد. این گزینه بسیار مناسب جهت برندینگ و بهبود لینک می‌باشد، تبلیغات سرچ گوگل توسط بازاریاب برتر همراه با مشاوره رایگان جهت بهینه‌سازی تبلیغ شما ارائه می‌شود.

تبلیغات گوگل ادز
تبلیغات گوگل ادز

تبلیغ در گوگل :

پویاترین روش افزایش فروش و جذب مخاطبان می‌باشد.

مشتریان بالقوه شما بطور مداوم در جستجوی خدمات و محصولات شما در گوگل هستند. اگر شما به ازای کلمه کلیدی درست و در زمان و مکان مناسب در معرض دید این عزیزان باشید، قطعا مشتریان بیشتری را به کار و کسب خود جذب خواهید کرد. تبلیغات گوگل این امکان را ایجاد نموده تا با پرداخت نازل‌ترین هزینه، میزان فروش و جذب مخاطبانتان را در حداقل زمان متحول نمایید. گوگل ادز با هدف گذاری دقیق و جامع خود، هدفمندترین روش تبلیغات می‌باشد.

تعرفه تبلیغ در گوگل :

تبلیغ در گوگل یکی از مناسب‌ترین، پربازده ترین و اقتصادی‌ترین روش های تبلیغات آنلاین می‌باشد. ما اکانت گوگل ادز شما را با استفاده از کردیت کارت حقیقی و واقعی و با کارمزد منطقی و در کمترین زمان شارژ خواهیم کرد. بازاریاب برتر مناسب‌ترین قیمت و بهترین کیفیت در ارائه خدمات خود را تضمین می‌نماید و با ارائه هدیه اولین شارژ و امکان مدیرت اکانت توسط کارشناسان متخصص به تجربه بهتر کاربران خود در گوگل ادز کمک می‌نماید.

چرا باید در گوگل تبلیغ کنیم؟

روزانه تعداد زیادی از کاربران اینترنت به جستجو در گوگل می پردازند. شما می‌توانید با تبلیغات  گوگل با مناسب‌ترین هزینه، در کمترین زمان به مرتبط‌ترین و بیشترین حجم مخاطبان به نسبت دیگر بسترها دست پیدا کنید. زیرا گوگل تبلیغ شما را در زمان و مکان مناسب و با توجه به عبارت کلیدی مورد نظر شما به مخاطب دقیق کار و کسب نمایش می‌دهد. با استفاده از گوگل ادوز می‌توانید کار و کسب خود را در موتور جست و جوی گوگل، اپلیکیشن‌های پر مخاطب با ظرفیت زیاد و رسانه‌های تصویری پرمخاطب مانند یوتیوب نمایش دهید و بیشترین بازدهی را با پایین ترین نرخ دریافت نمایید.

مزایای تبلیغات در گوگل ادز :

  • حضور در صفحه اول گوگل
  • تبلیغات هدفمند
  • هزینه مناسب تبلیغات در گوگل
  • دستیابی به تعداد بالایی از کاربران
  • نتایجی بسیار سریع
  • کلمات کلیدی نامحدود

نکات مهم تبلیغات در گوگل